Obserwatorzy

wtorek, 18 stycznia 2011

Stworek -Potworek:)))

Fioletowy Stworek-Potworek, ktory dla mojego starszego synka jest poprostu krolikem:) powstal dzis jakies 2 godziny temu. Pomysl wzielam z tad dziewczyny tworza tam jeden ciekawy projekt w miesiacu,ja choc sie nie zapisalam do tego projektu postanowilam tez spobowac zrobic takiego stworka ze skarpet,bo fajny jest:))))

Zdjecie nienajlepsze ,ale robione w pospiechu kiedy moj starszy synek szykowal sie do spania,poniewaz od momentu kiedy Stworek powstal zostal "porwany" wlasnie przez mojego starszego synka i nie chcial mi go oddac,oprowadzil go po pokoju,pokazal zabawki,jadl z nim kolacje nawet chcial sie isc z nim myc:))) a teraz spia razem:)))
I jeszcze 2 moje obrazy:))Udanego wieczoru zycze i dobrej nocy:))

Dziekuje za odwiedziny i komentarze, pozdowienia i usciski:))

17 komentarzy:

  1. Stworek rzeczywiscie fajny! Obrazy ciekawe ale ten pierszy to zdecydowanie moje klimaty! Mamy caly salon wlasnie w takim afrykanskim klimacie. Kiedys pokazywalam na blogu wiec jesli masz ochote to pewnie bedzie to pod etykieta malowane akrylami. A wlasciwie to czym malujesz? Ten zachód slonca wyglada mi na akryle ale co do kwiatka nie mam pojecia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworek świetny:)
    Lecę sprawdzić jak zrobić takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu-dziekuje w imieniu stworka:))oba te obrazy jak zreszta prawie wszystkie moje dotychczasowe prace malowane sa suchymi pastelami,teraz mam zamiar namalowac cos akrylami, farby juz mam tylko plutno musze dokupic:))a twoje obrazy juz lece obejzec bo jestem bardzo ciekawa(bardzo lubie malarstwo)
    Haniu- dziekuje za stworka,robi sie go naprawde prosto i przyjemnie, a ta radosc w oczach moich dzieci niezastapiona:))jutro robie drugiego stworka,zeby sie o jednego nie bili:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten stworek ;o) Ja tez sobie sprawdzę jak się robi ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpeciak fajnisty Ci wyszedł :) Ciekawe co one mają takiego w sobie że dzieci są nimi zauroczone, mój synuś też od razu zaczął się nim bawić. Tak niewiele potrzeba zwykła skarpetka a tyle radochy. Fajnie że skorzystałaś z naszego projektu:)) Pięknie malujesz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysia,agea-dziekuje w imieniu stworka:)))
    marzycielka-bardzo spodobal mi sie ten projekt i mam zamiar tez sobie robic jeden projekt w miesiacu tylko tak nieoficjalnie:)) dziekuje za komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNE OBRAZY:))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy:http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie-ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obrazy...drzewo bardzo klimatyczne.
    A Stwork jest uroczy!Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworek świetny. A obrazy są piękne. Kiedyś namalowałam obraz w podobnym motywie afrykańskim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Stworek zabawny,mi przypomina psiaczka,i jak tu nie wierzyć jak mówią,że proste pomysły są najlepsze?do tego jeszcze ze skarpety,kreatywna z ciebie kobitka:)
    obbrazy sa sliczne,podziwiam ludzi którzy bawia sie kreską,sama kiedyś szkicowałam,stare dzieje,dlatego mam do tego sentyment,fajnie,że rozwijasz w sobie tę pasję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ARTYSTKA26-dziekuje
    Peninia- dziekuje to drzewo to byl prezent dla mojej mamy i tez jej sie bardzo podobal:)
    Agnes-dzieki bardzo
    Ania-dziekuje, mam nadzieje ze jeszcze bedziesz szkicowac, chetnie zobacze twoje obrazy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Asiu mam dla Ciebie wyróżnienie zajrzyj do mnie,śliczny stworek pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy można wyróżniać Cie jeszcze raz, skoro ktoś już to zrobił. Ale, a co tam, pięknie tworzysz, więc wyróżnienia się należą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra pracę. Podziwiam Twój talent. Te obrazy są rewelacyjne. Jedyne co mi zostaje to pozazdrościć talentu i podziwiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten skarpetkowy stworek. Obrazki piękne -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. mika78 i magdalena-dziekuje wam bardzo za wyroznienia:))buziaki:))
    Ania-dziekuje:))
    eve-janka -dziekuje bardzo

    OdpowiedzUsuń