Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2011

Zapraszam na Candy:))

Uwaga,uwaga oglaszam moje pierwsze Candy!!
Rowno za miesiac mija rok mojego blogowania wiec jest to Candy rocznicowe:) Przez ten rok(o matko jak on szybko minol:P ) poznalam super blogi gdzie tworzone sa cudenka przez bardzo sympatyczne osobki:))
Odwiedzilo mnie sporo osob i przylonczylo sie do moich obserwatorow, co bardzo mnie cieszy:) Wreszcie poznalam osoby dla ktorych to co tworze nie jest bezwartosciowe i nieprzydatne:))
KOCHANI DZIEKUJE WAM BARDZO ZA TEN CZAS, ZA WASZE ODWIEDZINY I PRZESYMPATYCZNE KOMENTARZE, KTORE UWIELBIAM CZYTAC:)))
 A oto zasady:

1. w Candy moga wziasc udzial tylko osoby posiadajace bloga, poniewaz uwielbiam poznawac nowe blogi i ogladac cudenka na nich pokazywane:)
2. prosze zostawic jeden komentarz pod tym postem z wyrazeniem checi udzialu w Candy
3.prosze o zamieszczenie powyzszego banerka na swoich blogach( bede sprawdzac)
4. zapisy do 1 listopada do polnocy, nagrode wylosuje 2 listopada

To by bylo na tyle jesli chodzi o zasady:) Nagroda to niespodzianka skladajaca sie z kilku niespodzianek:)))
Jesli lubicie niespodzianki i macie ochote na moja to zapraszam:))))

Wszystkim zagladajacym zycze udanej niedzieli:))

100 komentarzy:

  1. czyżbym była pierwsza? Asiu - z przyjemnością stanę, bo Twoje niespodzianki są tego warte :)
    pędzę wklejać fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zapisuję z miłą chęcią,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się zapisuję :)) faktycznie ten czasu ucieka, ja też będę miała roczek:)) Miłej niedzieli!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Losowanie w moje urodziny?? To znak? Przeznaczenie? Czy szansa? ;-) Zapisuję się ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. no oczywiście że się zapisuję i trzymam kciuki żeby mi szczęście dopisało w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam niespodzianki, więc z przyjemnością się zapisuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką radością zapisze się po niespodziankowe cukierki ;o) Ściskam za siebie mocno kciuki ;o)
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu jakby mogło mnie zabraknąć ;)
    już składam gratulacje z okazji roczku i grzecznie stoję w kolejeczce

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu ustawiam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się ,mimo że szczęścia do losowania nie mam!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie ustawię się w kolejce po niespodziankowe cukierki (;
    Pozdrawiam,
    http://aneksowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam niespodzianki :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) gratuluję roczku!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce po Twoje cudeńka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Asieńko i ja spróbuję szczęścia, może los się do mnie uśmiechnie...
    Moc serdeczności posyłam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam niespodzianki. Nie mogłoby mnie tu zabraknąć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię niespodzianki więć staję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :) Info o Candy w bocznym pasku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie! Oczywiście i mnie nie może tu zabraknąć!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przede wszystkim gratuluję rocznicy. ;) Mam nadzieję, że dzięki swojej pasji tworzenia i dzięki Nam pobędziesz tu jeszcze dłużej. Czego z całego serca Ci życzę.
    Na candy oczywiście się zapisuję. Nie może być inaczej. Wiem z doświadczenia, że tworzysz cudowne rzeczy. Miło by było zostać obdarowaną po raz kolejny. ;)

    Przy okazji zapraszam na candy do siebie. Pozdrawiam, ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to mnie zabraknąć nie może w żadnym wypadku. Pozdrawiam Asiu i niech Ci się ten blog rozwija. P.S. Masz śliczną szatę graficzną.

    OdpowiedzUsuń
  25. Spiszę do kolejki czym prędzej :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Asiu ... mam tak samo ... bardzo lubię poznawać nowe blogi i czytać wpisy znajomych, blogowych znajomych :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię niespodzianki, więc zgłaszam się do zabawy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twój blog i uwielbiam niespodzianki. Dlatego z miłą chęcią zapisuje się na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  28. WoW, super. staje w kolejce i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też obowiązkowo staję w kolejce. Może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością i to wielką ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piszę się na słodkości :)
    cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię niespodzianki, więc staję w kolejce.
    pozdrawiam
    http://napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Kochana!!! Nie zawsze uda mi się pozostawić ślad po sobie. Z niewiadomej mi przyczyny w pracy nie mogę otworzyć Twojej stronki, ale dziś ... w domku szczęśliwie oglądam i komentuję ile się da. Pozdrawiam. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też jestem chętna do udziału w zabawie! ;) Banerek już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się do zabawy... :)
    p.s. śliczne prace, podglądam od jakiegoś czasu po cichu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja się skuszę na niespodzianki:)
    pozdrawiam serdecznie:)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja sie zamelduje w kolejce ,lubie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chętnie i to bardzo przyłączę sie do Twojej zabawy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niespodzianka składająca się z kilku niespodzianek? O, rany - suuuper! Dołączam bez mrugnięcia okiem :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj jak bardzo chcialabym wygrac te niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam niespodzianki :>
    Zgłaszam się :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście jestem i zapisuję się na listę :)
    Gratuluję roczku i życzę następnych rocznic :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tez sie zapisuję na twoje CANDY

    OdpowiedzUsuń
  46. I jeszcze się nie zapisałam???
    No to naprawiam ten błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo, bardzo lubię niespodzianki:) Z chęcią stanę w kolejce;)'pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja się dopisuję jako 49 osoba, jeśli dobrze liczę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cukierasek niespodzianka,dlaczego nie.. z checia się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja tez juz sie grzecznie ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam niespodzianki i chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. A kto nie lubi niespodzianek? W każdym bądź razie ja lubię i chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubie niespodzianki ale nie mam do nich szczęścia aczkolwiek pragnę stanąć w szeregi chętnych, obrazek już umieszczam u siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo lubię niespodzianki więc jakże mogłabym sobie "odpuścić".

    Gratuluję roczku - ja to dopiero raczkuję, ale mam nadzieję, że też dotrwam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje z okazji roczku. NIespodzianki lubię i to bardzo.

    A przy okazji zapraszam do mnie na candy, jeśli jeszcze nie miałaś okazji się zapisać

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję roczku i zapisuję się na niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią się przyłączę do zabawy:)I gorąco zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  59. Z przyjemnością się zapiszę i zapraszam do siebie:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Z ogromną chęcią ustawiam się w jakże długiej kolejce po niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  61. Na Twoją niespodziankę - zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawią nas wszystkie niespodzianki. Czekamy niecierpliwie na dzień losowania.
    Już dziś życzymy kolejnych latek blogowania. Pozdrawiamy serdecznie - Maria i Ola

    OdpowiedzUsuń
  63. U mnie też niedługo stuknie roczek, jak to szybko zleciało, ustawiam się w kolejce i próbuję ponownie szczęścia. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się, uwielbiam niespodzianki. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ustawiam się w kolejce i grzecznie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam! Przyznaję, że niechcąco wpadłam na Twojego bloga. Zachęciło mnie Twoje Candy :) Z tego co zobaczyłam tworzysz przepiękne rzeczy, wartościowe i przydatne. A jeszcze konkursik, chętnie się zapisuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam niespodzianki więc chętnie się na Twoją zabawę zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  69. Spróbuję i ja, uwielbiam candy-niespodzianki! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Chęć wyrażona, zdjęcie wstawione, ja zapisana ;)
    Pozdrawiam
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Dziekuje za odwiedziny i zaproszenie ,chetnie skorzystam :)
    Bylam na urlopie i dlatego dopiero teraz sie zapisuje:) Zmienilas tlo bloga i moja przegladarka sie zbuntowala hehe ,musialam zainstalowac inna by moc pobawic sie u Ciebie :)
    Poz.Dana
    P.S.Info na blogu wkrotce

    OdpowiedzUsuń
  72. lubie niespodzianki, wiec tez stane w kolejce:-)))
    pozdrawiam!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję stażu! I życzę jeszcze więcej radości z bloga :) A ponieważ bardzo lubię niespodzianki - chętnie zapisuję się na Candy i zapraszam, w odwecie, na moje candy (na obu blogach coś rozdaję).

    OdpowiedzUsuń
  74. chętnie ustawiam się w kolejkę i zapraszam również do mnie na CANDY.

    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. I ja śpieszę się, żeby się zapisać na te cukierasy :)
    http://robotkowo-jessi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Niespodzianki są najlepsze jak się na nie czeka. Więc czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Niespodzianki-któż ich nie lubi. Nie omieszkam się zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  80. oj to i ja sie zgłaszam... uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ja też spróbuję:)
    info o rozdaniu u mnie:http://pesymistka13.blogspot.com/2011/10/konkursy_25.html

    OdpowiedzUsuń
  82. jeszcze ja się dopiszę
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  83. Staję w długiej kolejce chętnych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Dawno tu nie byłam, a tu tak cudnie! Zamawiam kolejkę i lecę oglądać Twoje arcydziełka.
    Pozdrawiam:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  85. Hejka, Ja tez się ustawiam w kolejce:) I zapraszam do siebie www.decudankam.blogspot.com
    Pozdrawiam DanKam.

    OdpowiedzUsuń
  86. Niespodzianki są ekstra;-)
    Piszę się na nią.

    OdpowiedzUsuń
  87. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  88. niespodzianki...hmmm...uwielbiam :)dlatego ustawię się w kolejce .
    pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  89. ufff.. jeszcze zdążyłam
    lubię niespodzianki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam niespodzianki - może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  91. Niespodzianka. Zawsze chętnie spróbuję. A nuż... trzymam kciuki za samą siebie.

    OdpowiedzUsuń
  92. No to na szarym końcu i ja się ustawię. Może ostatni będą pierwszymi ? =) Nadzieję warto mieć ;) Serdecznie zapraszam do mnie na candy, M

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam niespodzianki więc zgłaszam się.

    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń