Obserwatorzy

środa, 12 października 2011

Znowu SALowo

Jednego SALowego posta mialam napisac wczorajale mi sie zdjecia niechcialy zaladowac wiec dzis znowu 2 SALe "Przedpokuj" i "Motyl"


Bardzo mile zaskoczyla mnie liczba chetnych na moja rozdawajke:) Ogromnie sie ciesze,ze juz tyle osob sie zapisalo i w dalszym ciagu zapraszam tych co jeszcze niezdazyli a maja ochote:)) Zapisy tu
Liczba moich obserwatorow tez sie powiekszyla z czego tez sie ciesze:)) Witam was wszystkich i mam nadzieje,ze zostaniecie tu na dluzej:))

Przepraszam was bbardzo,ze mnie nie ma na waszych blogach ostatnio, niestety nagromadzilo mi sie za duzo rzeczy niezbyt przyjemnych a na dobitke jeszcze wczoraj dostalam nieprzyjemna wiadomosc i narazie jestem takjakby w zawieszeniu. Taki stan moze potrwac az do swiat co mam nadzieje nie bedzie trwalo tak dlugo.Dopuki sobie wszystkiego niepoukladamy bedzie mnie mniej w blogowym i nietylko blogowym swiatku:(

Przesylam wam pozdrowienia i do nastepnego razu:)

13 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te hafty!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu poukładaj sobie wszystko szybciutko i wracaj :)) Ten motylek jest uroczy!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcików przybywa. Myślę, ze już niedługo uraczysz nas gotowymi pracami.
    Mam nadzieję, ze szybciutko wszystko poukładasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że z motylkiem jesteśmy na tym samym etapie :-)
    ten obrazeczek do przedpokoju super jest !!
    mam nadzieję że wszystko ci się dobrze poukłada ....

    OdpowiedzUsuń
  5. spore postępy, coraz ładniej się prezentują ..
    mam nadzieję że czas jaki potrzebujesz będzie dobrym czasem, wracaj do nas szybko

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba hafty już za połową, niedługo będziemy podziwiać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybywa niteczek, przybywa :) aż miło :)
    Asiu, cokolwiek to jest - niech szybko się zakonczy i rozstrzygnie na Twoją korzyść. My tu zaczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! Życzę Ci, aby wszystko się potoczyło po Twojej myśli! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymaj się dzielnie, wysyłam moje ciepłe myśli

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby wszystko szczęśliwie się ułożyło!A hafcik cudny!Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży po Twojej myśli. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego motyla :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu ja cię podziwiam za twoją cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń