Obserwatorzy

piątek, 18 lutego 2011

Prezenty:))

Witam was serdecznie:)) Dzis dostalam pierwsza paczuszke z zabawy "podaj dalej".Paczuszka jest od Hani z bloga http://tygrysieoko.blogspot.com/
Hania przygotowala dla mnie same cudenka:))sami zobaczcie:))

tutaj wszystko razem,zaraz po otworzeniu paczki:))
tu zawartosc zielonego woreczka:))
sliczna zawieszka do telefonu(juz zalozona)
i dwie pary cudnych kolczykow:)))

Zdjecia niestety nie sa najlepszej jakosci ,ale i pogoda u nas pochmurna no i moj aparat zaczol cos szfankowac:(

Haniu jeszcze raz dziekuje bardzo za te slicznosci:)))



Dziekuje wam za odwiedziny i sle pozdrowionka:)))

6 komentarzy:

  1. Pozazdrościć!!! cudne prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudności dostałaś:)
    Ja też lada dzień spodziewam się paczuszki od Hani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie ,ze paczka szybko dotarla ,i ze wszystko Ci sie podoba.Jak chodzi o szarosc za oknem to dobrze znam ten bol chociaz zis dla odmiany u nas bialo.U Ciebie tez? Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne prezenciki:))Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna zawartość paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne dostałaś prezenty. Bardzo mi miło, ze zawitałaś pod moja strzechę i zamiast stać na deszczu i zaglądać przez szybkę, rozgościłaś się w roli obserwatora. Ja też zajrzę do Ciebie na pewno nie raz i obiecuje nie być kłopotliwym gościem ;)

    OdpowiedzUsuń