Obserwatorzy

wtorek, 23 sierpnia 2011

Z zaleglosci

Witajcie!
Na poczatku chcialabym wam bardzo podziekowac za przemile zyczenia:))Mam nadzieje,ze wszystkie sie spelnia:))
A teraz do rzeczy, Jakis czas temu zaczelam moj pierwszy szydelkowy projekt a jest nim fioletowy sweter.Narazie mam prawie caly przod do zrobienia jeszcze tyl i sciagacze a potem laczenie:) Idzie mi strasznie wolno ale moze jak nabiore wprawy to pojdzie szybciej:P  A oto czesc sweterka:
Wszelkie porady mile widziane:)


Dziekuje wszystkim za odwiedzinki i komentarze:))

12 komentarzy:

  1. Czyli zbliża się jesień :)Prezentuje się pięknie i kolor bardzo milutki.
    Czekam na efekt końcowy :) Buziaki Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wyjdzie Super sweterek ,ja dłubię szaliki
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzi:)
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu. Miło mi.Słonecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ohohooooo, ale będzie fajny ciuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jestem ciekawa jak będzie wyglądał skończony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitnie się zabrałaś do rzeczy, rewelacyjnie ci to idzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję że będzie śliczny sweterek ;)Śliczny kolor i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek Asiu, so far so good:)ja też chciałabym się zabrać za coś większego na szydełku ale nie mam odwagi:( może ty właśnie mnie zmotywujesz:)
    pozdrowienia z upalnego śląska.

    OdpowiedzUsuń
  9. To pierwszy szydelkowy sweter? UUU to jestem pod wrazeniem, ja chyba nigdy czegos takiego nie potrafilabym zrobic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szydelku umiem tylko lancuszek zrobic :) nawet ze zwyklym kwiatkiem mam problem :)Ciekawa jestem jak Ci to wyjdzie i juz czekam na kolejna odslone!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy duzo szydelkowalam i robilam na drutach, dzis mam juz lenia do takich duzych prac, wole cos mniejszego. Mam nadzieje, ze jak sweterek juz powstanie, pochwlaisz sie nim w calosci.

    OdpowiedzUsuń
  12. no pieknie się prezentuje! dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń