Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2011

Prezenty z candy w Tygrysim oku:))

Chwale sie dzis prezentami ktore dostalam w tygodniu od Hani z bloga Tygrysie oko.
Haniu potrafisz spelniac marzenia:)))
Dziekuje ci bardzo za tak sliczna paczuszke:)) Zobaczcie jakie slicznosci dostalam:))
 Wszystko razem
 Sliczne kolczyki w jednym z moich ulubionych kolorow:)
 Flicowe korale w pieknych kolorach (czego niestety na zdjeciu nie widac) takie korale marzyly mi sie juz od jakiegos czasu:)))
Sliczna broszka w niebieskosciach:))


Dziekuje wszystkim za odwiedziny i mile komentarze:)) Dodajecie mi nimi skrzydel:))

13 komentarzy:

  1. Zakochałam się szczególnie w koralach - piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty ,gratuluję ,naszyjnik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie,ze wszystko Ci sie podoba:) Niech sie dobrze nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu napisałam Ci maila ;o) mam nadzieje, że pomogłam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne prezenty!I moje ulubione hernbatki.....mniam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś :)
    Korale pierwsza klasa :) jak i cała reszta. Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadłam z rewizytą :)
    Dziękuję za odwiedziny i ja u Ciebie się zadomowię !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenciki otrzymałaś;)Dziękuję za odwiedzinki na blogu i milutkie słowa w komentarzach.Wiosennie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. °•♥° Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    O seu blog é bonito e agradável.
    Amei mesmo!!!
    Beijinhos.
    ✿ܓܓ♫♫
    ઇઉ.•*¨*•♫♫¸
    °•♥° Brasil
    °°•✿♫°.•

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenciki super. Dziekuje za glosik. :)

    OdpowiedzUsuń