Obserwatorzy

niedziela, 6 marca 2011

Retro glamour cz.3

Witam wszystkich:))))
Tak jak w tytule pokazuje moje panie:)) widac juz troszke 3 damy:))) Zdjecia nienajlepsze ale ostatniou nas slonka brak:((



Zapraszam na Candy do mamuska73 na ktore wlasnie sie zapisalam:)))zapisac sie mozna do 8.03:))



Internet zaczol troche lepiej chodzic wiec powoli zaczne czesciej bywac w blogowym swiatku:))Ja kozystam z modemu bezprzewodowego a u nas jeszcze slaby sygnal jest:( wiec moj internet w zaleznosci od pogody raz dziala super a raz okropnie:(
Dziekuje wszystkim z calego serducha za odwiedzinki i mile slowa w komentarzach:))
a teraz zmykam swietowac moje urodzinki:))))

11 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mi się podoba!
    Dziś masz urodziny???
    Wszystkiego najlepszego!
    Obiecuję pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują:)
    Ja też życzę wszystkiego najlepszego :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyn dziekuje bardzo:)))i za obrazek i za zyczenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie naj naj, ja tez z marca jestem ;o)
    Hafcik cudny i rośnie szybciutko ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysiu dziekuje za zyczenia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj cieszę sie z Twoich odwiedzin na moim blogu, przyszłam Cię odwiedzić ,podziwiam To co stworzyłaś mam nadzieje , ze chociaż w połowie osiągnę tyle co Ty pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najpiękniejszego, najmilszego, najukochańszego, najserdeczniejszego i jeszcze naj, naj... w dniu urodzin. Dzięki za odwiedziny na moim blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia urodzinowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beaska i CyberJulka bardzo wam dziekuje za odwiedziny i zyczenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny blog!bede tu czesto zagladac!ja tez uwielbiam tworzyc!

    pozdrawiam

    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń