Obserwatorzy

piątek, 11 listopada 2011

Zdjeciowo

Dawno juz niepokazywalam moich fotografi. Dlatego dzis przegladajac moje zdjecia postanowilam kilkoma podzielic sie z wami:)
Zdjecia zrobione calkiem niedawno podczas slicznej pogody:)


A tu moje kochane dzieciaczki:)




Mam nadzieje,ze niezanudzilam was zdjeciami:)))Wszelkie komentarze mile widziane:P

Dziekuje wam za tak mile opinie o mojej karteczce, w tej dziedzinie musze sie jeszcze duzo nauczyc ale jest mi strasznie milo,ze wam sie podobala:))

Przesylam pozdrowienia i udanego weekendu zycze:)

16 komentarzy:

  1. Super dzieci!Widać że są szczęśliwe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałe dzieciaczki:) najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie oraz przedostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Dzieciaczki cudne, a młodszy jaki uśmiechnięty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ty już znasz moje opinie o zdjęciach :)) I like it!
    Odezwij się co i jak, bo kłykcie mi posiniały od trzymania kciuków ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, miło mi zobaczyć Twoje dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnych masz synków , młodszy jaki ma uśmiech rozbrajający :))
    Zdjecia super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) No i rodzinka jaka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajniutkie fotki i urocze dzieciaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, młodszy synuś ma psotny uśmiech :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za Twoje odwiedziny!Śliczne masz dzieciaczki!!!Rozejrzę się troszeczkę...jeśli pozwolisz...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ALE MICHY UCHACHANE:))-PIEKNE ZDJECIA:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjecia i fajni Twoi (modele) chlopcy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Synowie, jak profesjonalni modele ;)

    Dziękuję za udział w moim candy - życzę powodzenia w dzisiejszym losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki!

    Dziękuję za udział w moim candy - dziś - losowanie! Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń